אך לבחור סאפ מתנפח ?ומה היתרונות של סאפ מתנפח.סאפ מתנפח במבצע BESTWAY

אם אתם אוהבים לשוט בים או בכנרת ורוצים להרגיש קרובים למים ולהנות בקיץ החם ,ואתם רוצים לתרגל יוגה על המים אז יש את הלהיט החדש של השנים האחרונות סאפ מתנפח SUP -STAND UP PADDLE BOARD שנחשב בשנתיים האחרונות ללהיט של הקיץ ומתפתח במהירות והסיבה העיקרית היא הקלות נשיאה של הסאפ והובלתו ממקום למקום ברכב או על הגב ואפילו בטיסות לחוץ לארץ כי הוא מגיע בתוך תיק,הרבה נשים לקחו את הסאפ המתנפח והפכו אותו לספורט לחודשי הקיץ על המים בים,ישנו גם סאפ קשיח אך אנחנו מייבאים סאפים מתנפחים במחירים הכי זולים בארץ,אחד היתרונות הגדולים של סאפ מתנפח הוא החומר מימנו הוא עשוי PVC חזק ועמיד במכות בים מסלעים או מקרקעית קשה וכמובן בסיום השימוש ניתן לקפל אותו חזרה לאריזה קטנה בתיק והוא לא כבד בדרך כלל שוקל בין 12-18 ק"ג תלוי באורך הסאפ המתנפח,מומלץ לקרוא חוות דעת על הסאפ
סאפ מתנפח מגיע באורך מיוחד וברוחב מיוחד ובעובי הניפוח כאשר האורך והרוחב וגם הגובה של הסאפ יקבעו את איכות הסאפ ויכולת הציפה שלו כלומר אם אתה מבוגר ששוקל 80-90 קילו אז לקחת סאפ שהאורך שלו מינימום 300 ס"מ לא פחות וכושר נשיאה של 100ק"ג, אם אתם גולשים מתחילים וזו הקניה הראשונה שלכם של סאפ מתנפח אז לכו על סאפ מתנפח ארוך 330 ס"מ ורוחב 75-80 ס"מ כי אז תהיה לכם יותר יציבות לעמידה על המים כי למתחילים קשה למצוא את היציבות בעמידה על המים עד שמוצאים את השרירים הנכונים לאיזון נכון על המים כמובן שחתירה על סאפ בישיבה קלה יותר וטוב להתחיל בישיבה ולעבור לעמידה,סאפ מתנפח של חברת BESTWAY מיוצר כבר שנים רבות 8-10 שנים ולכן יש להם נסיון בבחירת החומר שעמיד לשנים ועמיד בתנאי שמש וחום בים.
פרמטר חשוב הוא לחץ הניפוח של הסאפ שנותן לסאפ קשיחות ונותן למשתמש יציבות על המים ,הסאפ המתנפח מגיע עם משאבה לניפוח בעוצמות גבוהות של 12-20 PSI 
ציוד נלווה לסאפ מתנפח אשר מגיע עם סאפים ברמה גבוה -משאבה מתאימה עם מד לחץ לניפוח,מושב ישיבה,משוט אלומניום מקצועי לסאפ,שסתומי אוויר חזקים,תיק לאיכסון ונשיאה של הסאפ,ביקורת וחוות דעת על סאפ מתנפח.
לסיכום העצות ולפני הרכישה של הסאפ מתנפח -יש מגוון ענק של סאפים מתנפחים במחירים גדולים מאד 5K והם סאפים טובים אבל לפני שתשקיעו סכומים גדולים אנו ממליצים לרכוש סאפ מקצועי של חברה ותיקה מאד BESTWAY SUP במחיר סביר ולהנות מימנו שנים רבות מבלי לקרוע את הכיס.אז בטח תשאלו אז מה ההבדל בין הסאפים היקרים לסאפ מתנפח זול ? ראשית ישנם מותגים אשר מיובאים מאירופה או אמריקה וה BRAND הוא המייקר אותם בעיקר .
יש לנו גם קיאק מתנפח ולשוט עם הילד האשה או חבר אז קיאק מתנפח זה הדבר עבורכם הוא נגיש ולא יקר קל לשאת אותו וקל לאכסן אותו בסיום השימוש ,קיאק מתנפח קיים לאדם אחד או לשני אנשים והוא מיוצר מחומר PVC חזק 
העמיד במי ים בקרני השמש ואם קרה ונהיה חור קטן אז ניתן לתקן אותו בקלות ,כל הקיאקים המתנפחים מגיעים עם משוטים ומשאבה ותיק נשיאה .
מהם קייקים מתנפחים?
קיאקים מתנפחים הם קיאקים הקלים במשקלם לעומת שאר סוגי הקיאקים, העשויים מגומי או בד קשיח, בעלי רצפה שטוחה ויציבה. הם קלים לתמרון במים ומתאימים במיוחד לחותרים מתחילים ולמי שרוצה לעשות ספורט ימי. כאשר אתם רוכשים קיאק מתנפח, אתם חשים את תחושת הקלילות כבר מהרגע שהמוכר אורז לכם את הקיאק (מגיע בתיק נשיאה), לעומת קיאקים קשיחים אחרים שדורשים מאמץ באריזה ובהובלה שלהם וכמובן באיכסון הקיאק.

היתרונות הבולטים של הסאפ המתנפח והקיאק המתנפח:
1.סאפ מתנפח וקייקים מתפנחים שוקלים פחותמסאפים או מקיאקים העשויים מפלסטיק או פיברגלס.
2. נורא קל להתנייד איתם נכנס בקלות בתא הרכב וניתן לשאת אותם על הכתף משקל 15-19ק"ג.
3. מאפשרים שייט בנהרות ובים.
4. אינם דורשים שטח מיוחד לאחסון.
5.ניתן לשאת אותם על הגב למרחקים ואף לטוס איתם לחו"ל.
אנו ממליצים על סאפ מתנפח BESTWAY SUP וקיאקים מתנפחים של -BESTWAY -INTEX כי הערך שאתם מקבלים ביחס לכסף הוא יותר מכל סאפ או קיאק אחר .
אנו מתחייבים למחירים הכי זולים בארץ לסאפ מתנפח ולקיאק מתנפח INTEX -BESTWAY-זוגי או יחיד ואם מצאתם זול יותר אנו נוזיל לכם את המחיר !



תגובות

הוסף רשומת תגובה