איזה ביגוד טרמי מתאים למשלחות לפולין או לנסיעה ללפלנד,ניו יורק,מוסקבה או אירופה ?

רוב המשלחות של בתי הספר בארץ יוצאות לביקור בפולין בחודשי החורף החל מחודש אוקטובר 2014 ועד חודש מרץ 2015 והטמפרטורה הממוצעת שם היא בכיוון ה 0 ואף פחות מזה בזמנים מסויימים ,מומלץ לבדוק 2-3 ימים לפני הטיסה ולבדוק 7 ימים קדימה כי יש שינויים קיצוניים במזג האויר .על כן נושא הביגוד הוא חשוב מאד ,לא צריך להיות הסטריים אך להתכונן כראוי .ולכן נשאלת השאלה איזה ביגוד טרמי/תרמי מתאים לפולין/ניו יורק/לפלנד/אירופה ?
מכירים את שיטת השכבות ? אז כך זה עובד
השכבה הראשונה אשר באה במגע עם הגוף מומלץ לשים ביגוד טרמי דק LEVEL 1 או עבה LEVEL 2
תלוי במזג אוויר ובאדם האם הוא סובל מקור או לא מתרגש מקור של 0 מעלות (ישנם רשתות של חנויות שאוהבות לסבך את ההסבר על ביגוד טרמי ,שכבה ראשונה אמצעית ,שלישית וזאת כדי למכור יותר )אז צריך לפשט את נושא הביגוד טרמי כמו שהסברנו קודם.
מטרת הביגוד הטרמי :
1. לשמור על חום הגוף בזכות הסיב הסינטטי של הבגד.
2. לבודד את הגוף מהקור החיצוני .
3. לנדף זיעה של הגוף במקרה של פעילות הליכה או ריצה וכך לשמור על הגוף יבש וחם
אחרת ביגוד מכותנה נרטב ולא מנדף ואז הנוזלים מתקררים ואז קר לאדם מאד בטמפרטורה של 0 ומינוס וכך נהיים חולים במזג אוויר קר.
השכבה השניה תהיה חולצה מיקרופליז דק וקל משקל אשר שומר על חום הגוף וגם יודע לבודד
והשכבה השלישית תהיה מעיל סקי,מעיל פליז עבה,מעיל סופטשל SOFTSHELL חשוב שלמעיל יהיו תכונות מיוחדות של אטימות למים/לגשם ואטימות לרוח שמקררת לנו את הגוף כמו כן יכולת נידוף קלה למקרה שנהיה בפעילות מואצת והשמש תצא  ותחמם
חשוב חשוב חשוב !
אביזרים לחורף יכולים להציל לכם את הטיול מכישלון ולגרום לכם להנות גם בקור של 0 מעלות ומטה ואביזרי חורף כוללים:
1. גרביים טרמיות מחממות ומנדפות את הזיעה מכף הרגל וכן מונעות יבלות בהליכה מרובה MOOSE
2. מחמם לצוואר,כובע מפליז מחמם ומבודד מהקור,כפפות טרמיות דקות לשימוש נורמלי עם האצבעות,מחמם אוזניים,שקיות חימום יכולים לעזור מאד בקור העז של פולין ,לפלנד או ניו יורק , מומלץ לשים בין הבגדים או בכיס זה יעיל בטירוף .
אנו בחנות טיול מתחייבים למחיר הזול ב 30-50 אחוז זול מהרשתות הקיימות בשוק.
לקניה לחץ כאן

תגובות