גריל גז מומלץ במבצע 3 מבערים CHAR BROIL CLASSIC

גרילר גז מומלץ במבצע 3 מבערים CHAR BROIL CLASSIC
גריל גז במבצע לגינה ולחצר הבית מיוחד 3 מבערים עם משטח צלייה גדול וכירת צד של חברת CHAR BROIL דגם קלאסיק CLASSIC
מידות :
גובה 116 ס"מ /עומק 50 ס"מ /רוחב 135 ס"מ/ משקל 32 ק"ג
משטח צלייה רחב 61*43 ס"מ
3 מבערי נירוסטה בהספק של 40,000 BTU
מבער צד בהספק חזק שח 10,000 BTU
רשתות ברזל יצוק
מד טמפרטורה מובנה במכסה הגרילר
תיבת הצלייה והמדפים מצופים בציפוי פורצלן למניעת חלודה
מכסה התיבה והידית מנירוסטה
הצתה אלקטרונית
מידע על חברת צ'אר ברוייל  char broil
חברת Char-broil הינה אחד המותגים הוותיקים והמכובדים ביותר בתחום ייצור מתקני גרילי גז במבצע לחצר. חברת Char-broil הינה חטיבה בחברת בראדלי ושות', היא מייצגת את אחד המותגים הוותיקים והמכובדים בתחום בישול ה"חצר", צלייה ועישון בחצר הביתית. כמו גם ייצור מתקני גריל גז במבצע למסעדות. חברת Char-broil היא המפיצה הגדולה ביותר בתחומה בכל רחבי ארצות הברית. Char-broil החברה, מוכרת גרילים ממותגים בארצות הברית ובקנדה, באמריקה הלטינית, באוסטרליה ובאירופה, ועכשיו גם בישראל.
מאז 1948, אמריקאים בוחרים מתקני גריל גז מתוצרת Char-broil יותר מכל דבר אחר. עם קו מוצרים שכולל מתקני גריל גז, פחם, גרילים חשמליים, מעשנות ואביזרים, חברתChar-broil מייצרת ומפתחת כל הזמן מוצרים חדשניים ההופכים את הבישול מחוץ לבית, קל ובמחיר סביר עבור מיליוני אנשים ה"ממנגלים" במבצע בכל יום. הגרילים והמנגלים של Char-broil נמכרים בארצות הברית ובקנדה, באמריקה הלטינית, באוסטרליה, באירופה ועכשיו בישראל במחירים מיוחדים להשקות הגרילים.

חברת Char-broil ממוקמת בקולומבוס, ג'ורג'יה, ארצות הברית והיא חטיבה של חברת בראדלי ושות', עסק בניהול ובבעלות משפחתית, אשר הוקם בשנת 1885. בעוד שלחברת בראדלי ושות' יש אינטרסים עסקיים רבים, היא בראש ובראשונה מקדמת הרבה מותגים ברמה גבוהה המיועדים לצריכה הביתית ולשעות הפנאי



תגובות