תותח בשיווק -ציוד למטייל ולחייל ,יבואן סירות מתנפחות וסירות זודיאק של
חברת BESTWAY
שייט בסירות מתנפחות בקיאקים וראפטינג בנהר הירדן
עכשיו, כשחם בחוץ ורבים מאיתנו מחפשים אטרקציות מקררות ומהנות, הנה רעיון לאטרקציה ייחודית, המתאימה לכל הגילאים: שייט קיאקים ורפאטינג. נהר הירדן ונהרות רבים בעולם כולו מציעים מבחר של פעילויות מים נהדרות, מסלולי טיול סמוכים להם וגם אטרקציות שכולן הנאה בלתי רגילה. שייט קיאקים ורפטינג על הנהר הוא הזדמנות ליהנות מפעילות מאתגרת, מהנה מאד וכמובן גם כזו שמאפשרת בילוי עם כל בני המשפחה או החברים הקרובים. רוצים ליהנות גם כן מאטרקציה כזו? הנה, לפניכם, המדריך המקוצר לשייט בסירות מתנפחות קיאקים ורפטינג.
מה כוללת במסגרתה אטרקציה זו והיכן היא מוצעת
יותר ויותר מטיילים בוחרים לשלב, במסגרת הביקור שלהם בצפון הארץ בחודשי הקיץ, גם פעילויות מים נהדרות.סירות מתנפחות הם הדבר הגדול הבא הוא זול וזמין כמו כן  הקיאקים והרפטינג נחשבים לפעילות פופולארית מאד, המתאימה לכל הגילאים. במסגרת שייט הקיאקים מקבלים סירה, שבה יש מקומות מיוחדים לישיבה ובעזרת משוט משיטים את הקיאק לאורך הנהר. ישנם קיאקים מסוגים שונים, המתאימים לתנאי נהרות שונים. אלה, המעוניינים בפעילות אקסטרימית מיוחדת, יכולים לצאת אל שייט קיאקים בנהרות שהזרימה בהם חזקה מאד ולבלות כמה שעות מהנות במיוחד. בנהר הירדן ניתן ליהנות משייט רגוע מאד באזורים שונים, המבטיח הנאה מהשייט עצמו וגם מהטבע המקסים, המקיף את האזור.
הראפטינג הוא פעילות אתגרית יותר וכוללת שייט בספינה, המתאימה למספר משתתפים רב יותר והיא עשויה מחומרים עמידים מאד, המאפשרים התמודדות עם תנאים שונים. הראפטינג נעשה, בדרך כלל, בנהרות גועשים מאד אך מתאים גם לנחלים או נהרות בהם הזרימה רגועה ואיטית יותר. סירות הרפטינג הן סירות מתנפחות רחבות, בעוד שהקיאקים צרים וארוכים יותר.
למי זה מתאים
סירות מתנפחות והפעילויות אלו מתאימות, כאמור, לטווח רחב מאד של גילאים. ישנם מסלולים רגועים ואיטיים, המתאימים גם לילדי בני 4 ומעלה, וישנם מסלולי בהם הזרימה חזקה מאד, המתאימים לבוגרים יותר. פעמים רבות, בתחילת עונת הקיץ, כשהזרימה בנהרות חזקה יותר, פעילות זו איננה תתאים לחסרי ניסיון או לילדים צעירים מאד. ולכן, חשוב לבדוק את תנאי הזרימה ואת מידת התאמתם לילדים או למשתתפים בפעילות.
בנהרות, בהם הזרימה חזקה במיוחד, ניתן ליהנות מפעילות מאתגרת מאד. ישנם לא מעט יעדים שונים בחו"ל, וגם באזורים שונים לאורך נהר הירדן בצפון, בהם הזרימה חזקה ומתאימה בעיקר לחובבי האקסטרים. אם אתם מטיילים, המחפשים אטרקציה מאתגרת מאד ומהירה מאד, אין ספק שראפטינג כזה הוא פעילות נפלאה עבורכם.
רכישה או השכרת קיאק? מה כדאי?
במסגרת שייט זה, ניתן להשכיר את הקיאק למספר שעות ולצאת אל שייט באזור עצמו. אפשרות אחרת היא גם לרכוש קיאק ואיתו להגיע לאזור שבו מוצע השייט, אולם חשוב לזכור להצטייד בפוליסת ביטוח לסירות מסוג זה. עבור אלה, המעוניינים לעשות זאת באופן תדיר בכל עונה ובכל שנה, כדאי לשקול את האפשרות לרכוש קיאק, שילווה אותם לאורך הפעילות עצמה ואף יחסוך להם גם כסף. מטיילים, הבוחרים באטרקציה הזו כפעילות חד פעמית, יכולים לשכור את הקיאק ולאחר השייט להחזירו.
קיאק מתנפח לשני אנשים במחיר מבצע רק 699 ש"ח

תגובות